Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Someș” al județului Satu Mare continuă campania “Salvator din pasiune” și în anul 2022.
Documentele necesare pentru a deveni voluntar:
*cerere de înscriere (se primește de la sediul ISU Satu Mare);
*certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta peste 18 ani);
*copie după actul de identitate;
*aviz psihologic, cu menţiunea “apt pentru activitatea de voluntariat în cadrul IGSU “ (se poate obţine de la orice cabinet psihologic);
*act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfășurare;
*adeverinţă medicală (de la medicul de familie) cu menţiunea “apt pentru efort fizic” sau “apt pentru muncă”;
*acordul părinţilor/tutorelui legal, doar pentru persoanele cu vârsta sub 18 ani (se primeşte şi se completează la sediul nostru, în prezenţa voluntarului, a părinţilor şi a reprezentantului instituţiei noastre);
Documentele se depun într-un dosar plic, la Sediul II al inspectoratului, situat pe str. Gabriel Georgescu nr. 30, în mun. Satu Mare, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00, în perioada 01.03-11.03.2022.
Cursurile vor fi organizate în zilele de 19.20.26,27.03.2022, între orele 09.00-15.00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0261.711212, interior 27203/27224, zilnic de luni până vineri, pe pagina de facebook a inspectoratului – ISU Satu Mare sau accesând site-ul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “ Someș“ al județului Satu Mare: www.isusatumare.ro.
Persoana de contact: Plt.adj. Mut Felician și Plt. adj. Mureșan Manuel.